Takže, k veci. Tiež už nechcete v živote navštíviť žiadného lekára? Potom by ste si mali prečítať tento praktický a krátky článok, ktorý vám v jednom jedinom kroku ukáže, ako na to.

Avšak upozorňujem vás, že článok nie je určení takmer pre nikoho z vás, keďže všetci túžite po zázračnej, okamžite fungujúcej pilulke a na robenie dlhodobých zmien ste príliš lenivý. Práve preto stále krásne živíte lekárov a farmaceutický priemysel:)

Niet pochyb o tom, že takmer každý fyzický a psychický problém začína v tráviacom trakte. Nielen podľa alternatívnej medicíny (ayurvedy, TČM…), kde je to alfou-omegou celého prístupu k zdraviu, ale tiež podľa najnovších vedeckých výskumov. Tie jasne dokazujú, že tráviaci trakt je hlavným rodiskom chorôb.

Väčšina doktorov však dnes zaostáva za vedou a miesto toho, aby riešili príčinu choroby, sústredia sa na jej príznaky. Preto bude pre vás asi najlepšie, ak preberiete svoje zdravie do vlastných rúk, než ho zveriť do rúk človeka, ktorý má nadváhu, problémy so srdcom, fajčí, pije, je závislý na drogách a podobne.

Zabudnite na to, že „nemocničný personál“ vám predĺži mladosť… možno starobu (česť výnimkám❤️)

Ale vráťme sa späť na miesto, kde prebiehá skutočná liečba. Jedlo má takmer okamžitý efekt na naše telo. V skutočnosti je známe, že biochémia tela sa mení už do niekoľkých minút po skonzumovaní jedla. Nehovoriac o tom, že naša myseľ reaguje už po prvom súste, čo sa okamžite prejavuje na odozve tela.

Tu je 1 rýchly tip, ako OKAMŽITE zlepšiť trávenie a teda aj svoje fyzické a psychické zdravie:

  • Nejezte viac, než je potreba. 3 jedlá denne bezproblémov pokryjú požiadavky vášho tela. V skutočnosti sú 3 jedlá horný strop, ktorý by ste nemali za žiadných okolnosti prekračovať. Konzumujte tieto jedlá každý deň v pravidelnú dobu – ráno, naobed a večer. Doprajte si medzi jedlami dostatočnú pauzu na ich strávenie (min. 4, ideálne 5-6 hodín). Nech je obed vaším najväčším jedlom dňa! Raňajky by mali byť ľahké a výživne a večera tiež ľahká, nie neskôr ako po 6.30 PM.

To je všetko. Zabudnite na všetky ostatné nezmysli. Ak chcete skutočne zlepšiť zdravie, následujte tento jeden jediný krok dlhodobo. Garantujem vám, že už za pár dní pocítite rozdiel.

Ak to budete následovať dlhodobo, získate vďaka tomu mnoho benefitov:

  • Viac fyzickej a mentálnej energie pre život, čo vám umožní byť počas dňa viac fyzický aktívny, ale tiež zvládať sa bezproblémovo sústrediť na náročnú a dlhú mentálnu prácu
  • Silné trávenia, vďaka ktorému už nebudete trpieť tráviacimi problémami a nepríjemnou ťažkosťou v oblasti brucha, pľúc a hlavy
  • Pravidelný hlad a silný apetít, keďže doprajete svojmu tráveniu dostatok času medzi jedlami na to, aby všetko poriadne strávilo a premenilo na kvalitné telesné tkanivá
  • Vďaka úžastnej samoozdravujúcej schopnosti tela si dokáže za niekoľko rokov právidelného a poctivého následovania tohto kroku vybudovať žiariace zdravie
  • Lepšiu celkovú náladu a chuť do života
  • Uspokojenie z jedla, bez neustálej chuti na niečo a pretrvávajúceho chuťového neuspokojenia

Takže, ak ste pripravený spraviť tento malý krok a udržať ho už do smrti, vyhrali ste. Vyhrali ste nad chorobu, slabosťou, nechuťou do života, lenivosťou…ale hlavne, už nebudete žiť pre jedlo, ale jesť pre život.

Týmto jedným krokom to však nekončí. Práve naopak. Tu začína váš život plný energie, chuti a inšpirácie do života v tele, ktoré si veľmi dlho urží svoju mladosť. A práve to je cieľom jedla: predĺžiť si život, očisťovať myseľ a dodávať telu silu.

Preto, pre tých z vás, ktorý si chcú z článku vziať ponaučenie a zároveň im to nestačí a dychtivo túžia po ďalších tipoch, mám dobrú správu. Vytvoril som totižto checklist, kde máte zhrnutých 15 najdôležitejších vecí, ktorých sa potrebujete držať, aby ste priviedli svoje trávenie k dokonalosti.

Svoj checklist si môžete stiahnúť tu >>

15 KROKOV K DOKONALÉMU
TRÁVENIU

CHECKLIST, vďaka ktorému si zlepšíte
trávenie, metabolizmus a zvýšite hladiny
energie.

STIAHNUŤ CHECKLIST ZDARMA


Leave a Reply

Your email address will not be published.